Aanmelding
- Waar vind ik mijn vorige bestellingen?
- Is het mogelijk de betalingswijze bij een in de wacht staande betaling te veranderen?
- Waarom wordt onder "Wachtwoord vergeten" mijn e-mailadres niet herkend?
- Waar kan ik mijn gebruikersnaam vastleggen resp. waar kan ik die veranderen?
- Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben?
- Wat zijn de voordelen van registratie?
- Kan ik een afwijkend afleveradres opgeven?
- Wat kan ik doen, als ik me niet kan aanmelden?
- Hoe kan ik mijn wachtwoord veranderen?
- Worden mijn gegevens veilig beheerd?
- Welke mogelijkheden heb ik bij weergaveproblemen in de shop?
- Kan men een vorige opdracht opnieuw volledig in het winkelwagen leggen?
- Wat is het verschil tussen interne en externe ordernummers?
- Kan ik al mijn opdrachten in de bestelhistorie zien?
- Heb ik een klantnummer nodig als ik me wil registreren?